3 Eylül 2012 Pazartesi

Tatilim biraz uzadı mı ne?


Merhabalar~!

Bir önceki yazımda da bahsettiğim gibi bir süre anneanneme gittim. Hatta demiştim ki "tatilimin fazla uzun süreceğini sanmıyorum" ama ne var ki tatil planımda biraz değişiklik oldu  ve yaklaşık on gün anneanemde kaldıktan sonra dayımlara yani Ankara'ya geldim.

Geleli birkaç gün oluyor. Eve ne zaman gideceğimi de bilmiyorum aslında. Kuzenlerime kalsa İstanbul'a da gitmeliymişiz ama şimdilik öyle bir niyetim yok.

Peki sizi neden bu kişisel şeylerden haberdar ediyorum? Blogumu boşladığımı sanmayasınız diye. Yani insan blog falan yazınca kendini takipçilerine karşı sorumlu hissediyor. Bir tek ben öyle hissetmiyorumdur, hemen hemen her blogger böyledir diye düşünüyorum. :)

Şahsen ben takip ettiğim bloglarda uzun süre yazı göremeyince üzülen bir insanım. Hep yeni yazı gelsin de okuyayım isterim ve bu yüzden kısa da olsa bir şeyler karalamak istedim.

Tekrar görüşene -yani ben bir şeyler yazana- kadar hoşçakalın...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder